یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
جلسه نقد، بررسی و رونمایی کتاب «اوزگه لر منم» برگزار می‌شود

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌‎های عمومی استان زنجان گفت: در قالب گردهمایی نویسندگان زنجان و اهالی شعر و ادب، جلسه نقد، بررسی و رونمایی کتاب «اوزگه لر منم» برگزار می‌شود.

حسین رحمانی‎‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: پیرو برگزاری سلسله جلسات «سه شنبه‌های اهل قلم»، کارگاه‌ تخصصی نقد، بررسی و رونمایی کتاب «اوزگه لر منم، مجموعه غزل‎های سمیرا نعمتی» به میزبانی کتابخانه عمومی سید افضل موسوی (گلشهر) زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور علی محمد بیانی، شاعر، پژوهشگر حوزه ادبیات و منتقد روز بیستم تیرماه به میزبانی کتابخانه عمومی سید افضل موسوی (گلشهر) زنجان برگزار می‌شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در ارتباط با محتوای کتاب «اوزگه لر منم» نیز گفت: این کتاب در ارتباط با موضوعات جهان هستی است و مسائلی از قبیل مرگ، زندگی، تولد، آزادی و تنهایی را در قالب شعر تشریح کرده است.

رحمانی‌زاده با بیان اینکه سلسله کارگاه‌های تخصصی نقد، بررسی و رونمایی کتاب در قالب برنامه «سه‌شنبه‌های اهل قم» برگزار می‌شود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ایجاد ساز و کار مناسب جهت توسعه نقد نظام‌مند و نهادینه‌سازی فرهنگ نقد در حوزه نشر و تالیف آثار است.

وی همچنین از آغاز سلسله جلسات شعر آئینی شعر «رحیق» هم خبر داد و گفت: این جلسات نیز با حضور شاعران آئینی به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با همکاری کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان افزود: خوشبختانه با هم افزایی صورت گرفته علاوه بر برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در کتابخانه‌های عمومی، جلسات ادبی شعرخوانی در سایر ادارات نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها