چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور در طرح «اشتیاق تابستان» فرهنگسراهای شیراز

شیراز- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از فعالیت‌های کتاب محور در اجرای طرح اشتیاق تابستان در فرهنگسراهای شیراز خبر داد.

محمدعلی چوبینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، اعلام کرد: همزمان با شروع فصل تابستان و آغاز بکار فعالیت فرهنگسراهای شیراز، طرح اشتیاق تابستان ۱۴۰۲ در این مکان‌های فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان با شروع فصل تابستان و با آغاز تعطیلات و پایان امتحانات خردادماه هرسال برای سه ماهه این فصل گرم و طولانی شروع می‌شود، افزود: در این راستا امسال نیز در فرهنگسراهای سطح شهر آموزش‌های فرهنگی و هنری در بیش از ۵۰ رشته برگزار می‌شود که این اقدام  برای پر کردن اوقات فراغت است.

به گفته چوبینی، امسال  اجرای این برنامه‌ها با عنوان طرح اشتیاق تابستان ۱۴۰۲ در فرهنگسراهای شهر شیراز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: باتوجه به اینکه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این طرح ویژه تمام رده‌های سنی در قالب اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری است کلاس‌ها و دوره‌های متنوع ورزشی، دوره‌های آموزش قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی، دوره‌های آموزش نجوم و ستاره‌شناسی تخصصی و عمومی، فعالیت کتاب و کتابخوانی و عضوگیری کتابخانه، آموزش شهروندی، کارگاه‌های مشاوره خانواده و فرزند پروری، تورهای گردشگری و شیرازشناسی، اردوهای جذاب تفریحی و آموزشی و دورهمی‌های شاد و مفرح خانوادگی و گروهی در کلیه فرهنگسراها برگزار می‌شود.

وی باتوجه به اینکه فرهنگسراهای شهر شیراز مجهز به سالن های تئاتر، مجموعه های ورزشی، کتابخانه، نگارخانه و کلاس های آموزشی هستند، افزود: این فضاهای فرهنگی نقش مهمی در پرکردن اوقات فراغت افراد و ارتقای سطح فرهنگ و آموزش آنان دارد، بنابر این شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به فرهنگسراهای سطح شهر مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها