یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
برگزاری کارگاه داستان‌نویسی «داستان کوتاه» در یزد/ ۵ تیرماه آخرین مهلت ثبت نام

یزد – مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از برگزاری کارگاه داستان‌نویسی « داستان کوتاه» با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری در یزد خبر داد.

محسن رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت در مساجد شهر یزد گفت: فاز سوم طرح استانی طراوت ویژه کانون‌های مساجد در حال برگزاری است.

وی افزود: ثبت نام از مساجد متقاضی اجرای این طرح در حال برگزاری است و در کنار آن نیز کلاس‌های تخصصی فاز دوم این طرح نیز در حال اجرا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: یکی از کلاس‌های این طرح در زمینه نویسندگی و داستان‌نویسی است که در فاز نخست آن اجرا شد و در فاز دوم نیز به صورت تخصصی اجرا می‌شود.

رستگاری بیان کرد: کارگاه داستان‌نویسی « داستان کوتاه» با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده برتر کشوری و نویسنده رمان پرفروش «رویای نیمه شب» برگزار می‌شود.

وی گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس‌های ۵ تیرماه است که علاقمندان می‌توانند در سایت طراوت « Taravatemasjed.ir » ثبت نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: مکان برگزاری این جلسات نیز بلوار دانشجو، سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط