سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
عرضه «خانواده فناورانه» و «مسائل اخلاقی ریسک»

انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه از نمایشگاه سال قبل تا امروز 58 عنوان کتاب را وارد بازار نشر کرده که از این تعداد 49 عنوان را در 1401 و 9 عنوان را در سال 1402 در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات «پژوهشکده حوزه و دانشگاه» با آثاری متنوع در حوزه دین و معرفت به نمایشگاه کتاب آمده است. جواد گایینی مدیر این نشر در گفت‌و‌گو با ایبنا در مورد تازه‌های این نشر می‌گوید: ما از نمایشگاه سال قبل تا امروز 58 عنوان تازه های نشر وارد بازار کتاب کرده‌ایم که از این تعداد 49 عنوان را در 1401 و9 عنوان را در سال 1402 در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ایم. علاوه بر این 200 عنوان هم به عنوان کتاب‌های تجدید چاپ در اختیار مخاطبان گذاشته‌ایم.

گایینی با اشاره به برخی از عناوین منتشر شده این انتشارات می‌گوید: کتاب‌هایی چون «خانواده فناورانه؛ پیامد سیطره شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانواده» به تالیف مجید کافی و سیده مرضیه شعاع هاشمی،  «مسائل اخلاقی ریسک و تاثیر آن بر مدیریت» به قلم معصومه موحد نیا و عبدالله توکلی، «زیبایی‌شناسی دینی تلویزیون» به قلم علی اصغر فهیمی فر، «انسان‌شناسی اجتماعی؛ انسان اجتماعی در اندیشه اسلامی و علوم اجتماعی» به قلم مجید کافی و فلسفه تربیت دینی به قلم محمد داودی از جمله آثاری هستند که به نمایشگاه سی و چهارم رسیده‌اند.

مدیر نشر پژوهشکده حوزه و دانشگاه در مورد آینده کتب‌های حوزه دین و معرفت نیز می‌افزاید: همانطور که انتشار کتاب در این سال‌ها به ما ثابت کرده است یکی از موضوعاتی که خوانندگان از آن به خوبی استقبال می‌کنند انتشار کتاب‌هایی با موضوعات کاربردی با نگاه دینی ومعرفتی است. علاوه بر این مانند تجربه‌ای که ما در دوران کرونا داشتیم با برگزاری سه وبینار توانستیم با اساتیدی از کشورهای دیگر چون آمریکا، کانادا و مالزی ارتباط بگیریم. در نتیجه مجموعه مقالاتی را منتشر کردیم که تا امروز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، تلاش برای گسترش مرزها و بهره‌مندی از تجربیات سایر کشورها هم در این حوزه می‌تواند مفید باشد.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها