سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
برگزاری نمایشگاه کتاب در طارم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان از پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 40 درصدی برگزار می‌شود.

کریم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان از برگزاری نمایشگاه شهرستانی در طارم خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای مردم فراهم می‌کند تا مردم شهرستان با تازه‌های نشر آشنا شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: با توجه به اینکه مطالعه باعث افزایش آگاهی افراد می‌شود، این امر می‌تواند باعث رشد و تعالی کشور شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان طارم نمایشگاه کتاب شهرستانی در مرکز فرهنگی و هنری شهید بهشتی آببر برگزار می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه از پنجم اردیبهشت به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب از نمایشگاه بازدید کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

حیدری با بیان اینکه این نمایشگاه شهرستانی با حضور 30 ناشر برتر از سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: تخفیفات در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه 20 تا 40 درصد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه‌های عرضه کتاب‌های کمک آموزشی، دانشگاهی، آشپزی و خانه‌داری و ... در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: همچنین به منظور ترویج معارف دینی غرفه عرضه کتاب‌های قرآنی و اقلام فرهنگی و مذهبی نیز در نمایشگاه فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها