سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تکلیف سهام سهامداران شرکت تعاونی چاپخانه‌داران مشخص خواهد شد

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران با اشاره به اقدامات و برنامه‌های هیئت مدیره جدید، گفت: با شناسایی راهکارهای قانونی به‌زودی تکلیف به‌روزرسانی سهام سهامداران شرکت تعاونی مشخص، سپس عضوگیری برای پیوستن سهامداران جدید به شرکت دنبال می‌شود.

حمیدرضا طاهری آشتیانی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌‌های هیئت مدیره جدید تعاونی، گفت: طی هفته‌های آتی نشستی برای تبیین و تشریح اهداف برگزار خواهیم کرد. اما مهمترین مسئله این است که از دو منظر کلان به بررسی فعالیت‌های شرکت تعاونی خواهیم پرداخت.
 
وی با اشاره به نخستین اقدام در این حوزه توضیح داد: نخستین کار این است که تعاونی به‌عنوان بزرگترین تشکل اقتصادی صنعت چاپ، طی سالیان مختلف نقشی را که باید ایفا می‌کرده، نداشته است؛ در این زمینه امیدوارم نخستین گام، احیای تأمین ملزومات و مواد اولیه باشد، این مسئله مورد تأکید و تأیید همه فعالان این حوزه است.
 
طاهری آشتیانی افزود: از سوی دیگر یکسری فعالیت ماهیتی در شرایط سهام سهامداران و به‌روزرسانی سهام این افراد متوقف شده است که درصددیم بتوانیم به راهکار مناسب و قانونی برای آن دست پیدا کنیم.
 
وی در این زمینه با اشاره به زحماتی که در دوره‌های قبل از سوی هیئت‌مدیره‌ها انجام شده، ادامه داد: امروز تمام سهامداران، اعضا حتی کسانی که قصد دارند به جمع سهامداران شرکت تعاونی بپیوندند خواستار بررسی این راهکارهای قانونی هستند تا هم تکلیف شرایط سهام مشخص شود و هم سهامداران جدید به این تعاونی بپیوندند.
 
طاهری آشتیانی با بیان اینکه با برگزاری جلسات هم‌اندیشی به‌زودی تکلیف همه این مسائل روشن خواهد شد، تأکید کرد: این موضوع درحال حاضر به‌دلیل مشخص نبودن ارزش واقعی سهام‌ها، امکان‌پذیر نیست؛ علاوه‌براین خیلی از فعالیت‌های اقتصادی که سایر ارگان‌ها و اتحادیه‌ها انجام می‌دهند وظایف مغفولی است که تعاونی باید انجام می‌داده اما دست به دست چرخیده و اکنون از وظایف سایر تشکل‌ها است؛ درحالی که عمده فعالیت اقتصادی این صنف به تعاونی تعلق دارد و باید محقق شود.

به گزارش ایبنا؛ انتخابات شرکت تعاونی چاپخانه‌داران دوشنبه‌(24 بهمن‌ماه) در هتل باباطاهر با حضور 184 نفر از اعضا برگزار شد، در این انتخابات حمیدرضا طاهری آشتیانی با 122 رأی، محمدرضا نیکبخش با 116 رأی، بهمن پورمند با 112 رأی، حمید غفاری با 109 رأی، مسعود فرشی‌فرید با 94 رأی، محمدحسین پیشوای لاکانی با 87 رأی و عباس محمودآبادی با 85 رأی به عنوان اعضای هیئ مدیره اصلی انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها