یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
برگزاری 250 جلسه جزءخوانی قرآن کریم در مساجد زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری 250 جلسه جزءخوانی در بقاع متبرکه و مساجد خبر داد و گفت: همچنین 30 محفل انس با قرآن کریم در منازل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید سازمان تبلیغات اسلامی نشر و ترویج معارف دینی و فعالیت‌های قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 موسسه قرآنی در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی برای ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی محافل قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی تا آخر این ماه 90 کرسی تلاوت و 120 محفل قرآنی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 250 جلسه جزءخوانی در بقاع متبرکه و مساجد خبر داد و افزود: همچنین آموزش‌های مجازی نیز از طریق ائمه جماعات مساجد و مبلغین در حال انجام است.

احمدی در ادامه از برپایی 30 محفل انس با قرآن کریم در منازل خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: این جلسات قرآنی با یاد شهدای عزیز و گرانقدر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: امسال همچنین برنامه 30 شب و 30  محفل برزگ قرآنی با حضور برجسته ترین قراء و حفاظ استانی و کشوری به همت دارالقرآن کریم زنجان در حال برگزاری است که به استقبال خوبی مواجه شده است.

وی همچنین از برگزاری جلسات تفسیر و قرائت قرآن کریم با حضور یک هزار مبلغ در یک هزار نقطه تبلیغی خبر داد و بیان کرد: محتوای تبلیغ این مبلغین مشخص شده است و آموزش نحوه درست روخوانی قرآن کریم و فهم مفاهیم آن از اولویت‌های مبلغین در تبلیغ است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها