پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
ایستگاه فرهنگی - هنری «قلبی به نام قدس» در خرم‌آباد برپا می‌شود

معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی ایستگاه فرهنگی - هنری «قلبی به نام قدس» با محوریت «آزادسازی قدس» در مصلی الغدیر خرم‌آباد خبر داد.

اعظم روانشاد  در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: مسأله فلسطين و آزادی قدس، از جمله نقاط اشتراكی است كه می‌‏‌تواند محور وحدت باشد؛ از این‌رو وحدت ملی و اسلامی، به‌ويژه در شرايط كنونی، ضرورتی انكارناپذير در کشور و جهان اسلام است.

معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: كم‌‏توجهی به آرمان فلسطين به‌عنوان قلب جهان اسلام، ضربه جبران‏‌ناپذيری به جهان اسلام وارد خواهد کرد؛ بنابراین ملت‌های مسلمان، در حقيقت این روز را که روز مقابله‌ مستضعفان با مستكبران است را باید گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی – هنری «قلبی به نام قدس» با موضوع «آزادی قدس» در راهپیمایی 25 فروردین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون فرهنگی هنری مساجد استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، در خرم‌آباد برپا می‌شود، افزود: این ایستگاه فرهنگی – هنری در مصلی الغدیر برپا خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقه فرهنگی «داستان یک دشمن» ویژه نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: اجرای گروه‌های سرود، اهدا کتاب و بسته‌های فرهنگی و جوایز مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در این ایستگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:‌ برپایی ایستگاه عکاسی حضور در راهپیمایی، کارگاه هنری کودکان و حضور کارشناسان فرهنگی و هنری در ایستگاه برای پاسخگویی به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

روانشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همچون دیگر مناسبت‌ها حضوری فعال در این ایستگاه خواهند داشت افزود: برگزاری مسابقات نقاشی، اجرای طراحی، نقاشی و خوشنویسی شعارهای حوزه ایثار و مقاومت، آزادی قدس، از سوی کودکان و نوجوانان، ارائه مشاوره مذهبی، خانوادگی و غیره از سوی روحانیون در روز قدس، اجرای برنامه‌های زنده فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها