دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
برگزاری رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی همدان

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری دومین رویداد ملی «کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی همدان» خبر داد.

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب(ایبنا) از برگزاری دومین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با حضور معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان؛ کتابداران فعال در حوزه کسب و کار؛ کارآفرینیان و اعضای کتابخانه‌های عمومی که با حمایت کتابخانه صاحب کار شدند، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم یکشنبه‌(هفتم اسفند‌ماه) در کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده در اسکای روم به آدرس http://www.skyroom.online/ch/researchpl/hameda تماشا کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: در این آیین کتابداران، کارآفرینیان و شاغلان به بیان تجربه‌های خود در حوزه کسب و کار خواهند پرداخت و استادان دانشگاه و فعالان حوزه کسب و کار نیز در این آیین به بررسی ابعاد این موضوع می‌پردازند.

وی بیان کرد: در کنار این نشست، نمایشگاهی از کسب و کارهای کوچک کتابخانه‌های عمومی استان همدان برگزار و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها