دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
برگزاری نکوداشت استاد قادر طهماسبی با عنوان «فرید شعر انقلاب»

 گرامیداشت اسـتاد قادر طهماسـبی (فریـد) با عنوان «فرید شعر انقلاب» با حضور جمعی از مدیران و مسئولین ملی، استانی و چهره‌های شاخص فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین گرامیداشت استاد قادر طهماسبی (فرید)، شاعر آیینی و انقلابی کشور با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ جمعی از شاعران و چهره‌های برجسته کشور در حوزه‌های فرهنگی؛ شماری از مسئولین ملی و استانی؛ خانواده شهداء و اصحاب رسانه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سه‌شنبه دوم اسفندماه،در کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی (فرید) برگزار می‌شود.
 
شعرخوانی شاعران برجسته کشوری همراه با رونمایی کتاب «شناخت‌نامه فرید» و کتاب صوتی «پری‌ستاره‌ها» از جمله بخش‌های این مراسم خواهند بود. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی (فرید) به نشانی تهران، انتهای خیابان پیروزی، میدان شهید کلاهدوز، بوستان پیروزی مراجعه کنند.
 
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش از این و در ایام دهه مبارک فجر، با هدف تجلیل از قادر طهماسبی(فرید) شاعر آیینی و انقلابی کشورمان، کتابخانه‌ای در تهران را به نام استاد فرید نامگذاری کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها