دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تقدیر رئیس جمهور از مسئولان وزارت فرهنگ برای برپایی باشکوه جشنواره‌های فجر

آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت ضمن اشاره به برپایی باشکوه جشنواره های فرهنگی و هنری فجر از دست‌اندرکاران این رویدادها تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر به ویژه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت بلند، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.
 
وی با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.
 
رئیس جمهور افزود: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و یکبار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با پایان کار جشنواره‌های فیلم، تئاتر، تجسمی و شعر فجر، جشنواره موسیقی فجر به‌عنوان حسن ختام رویدادهای فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر از ۲۸ بهمن ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها