دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه فرهنگ تا پایان سال جاری

استاندار لرستان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اجرایی شدن تمام مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه فرهنگ و هنر استان لرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان با همراهی منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای پی‌گیری تحقق مصوبات فرهنگی هنری سفر ریاست جمهوری دوشنبه (سوم بهمن) با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان لرستان افزود: پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد که در طول ۱۰ سال گذشته فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در ۱۰ ماه گذشته ۳۰ درصد به پیشرقت آن افزوده شده است.

زیویار افزود: علی‌رغم همه‌ی سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ غرب برنامه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای خوبی در استان لرستان در سطح ملی و استانی برگزار شده است.

در ادامه‌ی این دیدار دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از زحمات دکتر زیویار استاندار لرستان بیان کرد: استان لرستان در اجرای سیاست‌های راهبردی فرهنگی هنری و عمرانی دولت سیزدهم از استان‌های پیشرو است که این امر با توجه به زیر ساخت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری لرستان، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی و رسانه ای استان لرستان محقق شده است.

در ادامه‌ی این دیدار منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ارائه‌ی گزارش مبسوطی از برنامه‌های فرهنگی هنری قرآنی و رسانه‌ای پرداخت و اظهار کرد: در ۱۰ ماه آینده ۱۰ رویداد بزرگ فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای با بیش از ۱۰۰۰ برنامه در سطح استان با اولویت نقاط محروم، مراکز بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، در این دیدار سفر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان در پایان بهمن ماه سال جاری برنامه‌ریزی و مصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها