یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
برگزاری دومین همایش شعر منطقه‌ای «مردمیدان» در پایتخت کتاب ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دومین همایش شعر منطقه ای «مردمیدان» در هفتمین پایتخت کتاب ایران خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پنجم بهمن فرصت دارند در این همایش شرکت کنند.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری دومین همایش شعر منطقه‌ای «مردمیدان» در سنندج به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در کردستان اظهار کرد: پوستر دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» ویژه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای ایشان چند روز گذشته رونمایی و قراخوان این همایش برای علاقه‌مندان اعلام شد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور 7 استان غرب کشور شامل آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و زنجان با موضوع شعر مقاومت و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت برگزار می‌شود. این همایش از سری برنامه‌های موضوعی جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور، آثار شعری با دو زبان فارسی و کُردی در قالب و سبک آزاد پذیرفته می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مقاومت بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای ایشان تقدیم مردم فرهنگی کردستان می‌شود.
 

دریایی درباره گاه‌شمار این همایش گفت: مهلت ارسال آثار تا 5 بهمن‌ماه سال‌جاری و اعلام نتایج داوری 10بهمن‌ماه و زمان برگزاری 17 بهمن‌ماه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

این مقام مسئول ضمن دعوت از شاعران و ادیبان سراسر استان و استان‌های شرکت‌کننده در این همایش وزین گفت: شاعران و ادیبان از این استان‌ها می‌توانند آثارشان را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی ایتا و روبیکا به شماره 09180502296 و یا از طریق پست به دبیرخانه مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به آدرس سنندج، بلوار شهید قاسم سلیمانی، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها