دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
پایان خرداد آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) است

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، پایان خرداد ماه را آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اعلام کرد.

محسن هوشمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی گفت: مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره تا پایان خردادماه است و از عموم مخاطبانی که به حضرت رضا(ع) ارادت دارند و چه به شکل حرفه‌ای و تخصصی و یا عمومی در بستر فضای مجازی محتوایی را با نام مبارک حضرت تهیه و منتشر کرده‌اند، دعوت به عمل می‌آوریم در این جشنواره شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای دارای مضامین رضوی برگزار می‌شود، افزود: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا و جهاد تبیین به عنوان محورهای موضوعی سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تعیین شده است.
 
هوشمند ادامه داد: بخش‌های جشنواره نیز شامل رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های«#چهارشنبه_های_امام_رضایی،  #همه_خادم_الرضاییم،  #امام_رضا و #ImamReza»  هستند.
 
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: عموم مردم و به‌ویژه اصحاب رسانه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و ثبت‌نام، به پایگاه اختصاصی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند
 
هوشمند همچنین در تشریح برنامه های رسانه ایی این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه میهمانی خدا روزانه بیش از ۷۰ ساعت برنامه رسانه‌ای در این آستان تولید و برای عموم مخاطبان داخلی و خارجی پخش شده است.
 
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به همت خادمان و خادمیاران رضوی در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، به طور میانگین روزانه بیش از 50 ساعت برنامه تلویزیونی و بیش از 20 ساعت برنامه رادیویی به زبان‌های مختلف پخش شد. هم چنین در بستر فضای مجازی برنامه های ویژه مخاطبین بین المللی به زبان های آذری، اردو و پرتغالی تولید و پخش شد.
 
هوشمند به پوشش گسترده مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی نیز اشاره و گفت: امسال برای اولین بار پوشش مراسم شب‌های قدر با ۳۵ دوربین انجام و منجر به افزایش کمی و کیفی خدمت رسانه‌ای در این عرصه شد.
 
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی یادآور شد: پخش زنده مراسم شب‌های قدر حرم از طریق شبکه شاد نیز ابتکار تازه‌ای بود که مورد استقبال قرار گرفت و بیش از  نیم میلیون مخاطب از این طریق همراه زائران رضوی در مراسم احیا شدند که از نظر آماری یک رکورد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها