یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
مسائل حوزه کتاب در رادیو گفت‌وگو بررسی می‌شود

رقیه‌زهرا پرندآور، تهیه‌کننده‌ برنامه «گفت‌وگوی فرهنگی»‌ گفت:‌ این برنامه موضوع و شعار هفته‌ کتاب را در صدر برنامه‌های خود قرار داده تا در موضوع ترویج امر کتابخوانی و ایجاد علاقه‌مندی به مخاطب خدمتی صادقانه ارائه دهد.

رقیه‌زهرا پرندآور، تهیه‌کننده‌ برنامه «گفت‌وگوی فرهنگی»‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) اظهار کرد: از آنجا که رسانه‌ها باید مروجان مطالعه در کشور باشند و عشق به مطالعه را در جامعه تزریق کنند، رادیو گفت‌وگو بنا بر حسب وظیفه و رسالت نخبگانی‌اش در برنامه «گفت‌وگوی فرهنگی» موضوع و شعار هفته‌ کتاب را در صدر برنامه‌های خود قرار داده تا در موضوع ترویج امر کتابخوانی و ایجاد علاقه‌مندی به مخاطب خدمتی صادقانه ارائه دهد.
 
وی ادامه داد: در برنامه‌ «گفت‌وگوی فرهنگی» که هر شب به‌صورت زنده از ساعت ۲۰ الی ۲۱ به روی آنتن می‌رود مسئولان فرهنگی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و استادان حوزه کتاب و جامعه به بحث و مداقه درباره این مهم می‌پردازند.
 
این تهیه‌کننده با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه گفت: در این برنامه خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری کتاب ایران هم حضور دارند و در گفت‌وگو با این برنامه آخرین اخبار و اطلاعات این عرصه را به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.
 
برنامه «گفت‌وگوی فرهنگی»‌ ویژه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تهیه‌کنندگی رقیه‌زهرا پرندآور و اجرای شهاب دارابیان از شنبه 21 آبان ماه روی آنتن رادیو گفت‌وگو رفته و تا چهارشنبه 26 آبان ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از ساعت 20 الی 21 روزهای هفته کتاب روی موج اف ام ردیف 5/103 گوش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها