چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۳
رسانه‌اي به نام احمدي‌نژاد

موسسه خانه كتاب، گزارش سفر رييس جمهور ايران را به نيويورك در كتابي با عنوان «رسانه‌اي به نام احمدي‌نژاد» به قلم ساسان ولي‌زادي منتشر مي‌كند. مساله‌اي به نام ويزا، آيا احمدي‌نژاد ربوده مي‌شود؟، طولاني‌ترين روز عمر، آقاي بوش خيلي صحبت‌ها مي‌كنند، گفت‌وگو با راديو NPR، اجلاس توسعه نيازهاي آفريقا، ملاقات با دبير كل سازمان ملل و ديدار با متخصصان ايراني مقيم آمريكا، از موضوعات اين نوشتارند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب روايتي از سفر چهارم دكتر احمدي‌نژاد به اجلاس شصت و چهارم سازمان ملل در شهر نيويورك است. 

مطالب اين اثر با بيان جريان‌هاي 48 ساعت پيش از مسافرت رييس جمهور به نيويورك(با مساله ويزا) آغاز مي‌شود و پس از تشريح جريانات سفر، با بيان نظرات برخي از شخصيت‌هاي ايراني و غير ايراني پايان مي‌يابد.

اين اثر در هفت بخش با عنوان‌هاي پيش درآمد، در آستانه، روز نخست، روز دوم، روز سوم، روز چهارم و روز ديگر، تدوين شده است.

مساله‌اي به نام ويزا، آيا احمدي‌نژاد ربوده مي‌شود؟، طولاني‌ترين روز عمر، آقاي بوش خيلي صحبت‌ها مي‌كنند، گفت‌وگو با راديو NPR، اجلاس توسعه نيازهاي آفريقا، ملاقات با دبير كل سازمان ملل و ديدار با متخصصان ايراني مقيم آمريكا، از موضوعات اين نوشتارند.

به اعتقاد نويسنده، اين كتاب حاصل جست‌وجو در چگونگي ديپلماسي رسانه‌اي رييس جمهور در سفر به آمريكاست. 
 
از ديگر وقايع عنوان شده در اين اثر مي‌توان به ديدار محرمانه، دانشجويان پس از جلسه، ديدار با مديران ارشد رسانه‌هاي آمريكايي، تحولات بزرگ به نفع انسان در راه است، مساله‌اي به نام لاريجاني، مهارت‌هاي احمدي‌نژاد و‌ دو نظر درباره يك سفر، اشاره كرد.

در بخشي از اين كتاب با عنوان «تحولات بزرگ به نفع انسان در راه است» آمده است: «وقتي احمدي‌نژاد شروع به سخنراني مي‌كند، آشكارا وضع مجمع عمومي تغيير مي‌كند، جابه‌جايي و سر و صدا كم مي‌شود و عموم نمايندگان كشورهاي حاضر با علاقه و دقت خاصي به استقبال سخنان رئيس جمهور مي‌روند. نوع گفتمان احمدي‌نژاد، در واقع پاسخي به زياده‌خواهي‌هاي آمريكاست. آنچنان كه بسياري از رسانه‌ها با توجه به سخنراني بوش، درصبح همان روز و تهديدات هميشگي او، اين رويارويي سياسي را مناظره غير مستقيم رؤساي جمهور ايران و امريكا خواندند.»

چاپ اول كتاب «رسانه‌اي به نام احمدي‌نژاد» در شمارگان 5000 نسخه، 128 صفحه و بهاي 12000 ريال به زودي از سوي موسسه خانه كتاب منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط