شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
ثبت‌نام 270 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ تهران

حدود 270 شرکت داخلی و خارجی حوزه چاپ تاکنون برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

جلیل غفاری‌رهبر، رئیس هیئت مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به استقبال شرکت‌های حوزه چاپ و نشر از بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ تهران، گفت: امسال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همیشگی نمایشگاه روبه‌رو بودیم و اگر در دوران کرونا تا حدودی حضورها کمرنگ‌تر شده بود اما امسال مجددا به شکل سابق برگشته است.
 
وی ادامه داد:  هر سال نمایشگاه را در 14 سالن برگزار می‌کردیم، اما امسال به دلیل همزمانی با نمایشگاه منسوجات و پوشاک با محدودیت فضا روبه‌رو شده‌ایم و شاید نتوانیم پاسخگوی همه شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه باشیم.
 
غفاری‌رهبر با بیان اینکه نمایشگاه امسال در 8 سالن برگزار خواهد شد، توضیح داد: تاکنون 270 شرکت ثبت‌نام کرده‌اند و نمایشگاه در تجربه 29 خود در 35 هزار مترمربع فضای غیرمفید و 16 هزارمتر برگزار خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: امسال با توجه به استقبال خوبی که از سوی شرکت‌ها شده است، همزمان با نمایشگاه نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برگزار خواهیم کرد، همچنین برنامه‌هایی برای حضور هیات‌های تجاری بازدیدکننده از شهرستان‌ها و کشورهای همسایه خواهیم داشت.
 
بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 29 مهر تا 2 آبان 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها