یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
نویسنده «یوما» نگارش داستان تاریخی را آموزش می‌دهد

کارگاه آموزشی فرم و محتوا با حضور مریم راهی، نویسنده کتاب «یوما» برگزار می‌َشود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این کارگاه آموزشی که سه‌شنبه هشتم شهریور ماه در کتابخانه پارک شهر برگزار می‌شود، مریم راهی به طرح نکاتی درباره «داستان کوتاه تاریخی-آیینی»  و «بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی» می‌پردازد.

ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت‌نام کنند. کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» سه‌شنبه هشتم شهریورماه ساعت ۱۶ تا ۱۸در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl و پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد.

مریم راهی کارشناس مترجمی زبان و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی است. نویسندگی را از سال ۸۰ آغاز کرد و با چندین نشریه همکاری داشت. از این نویسنده تاکنون هفت رمان و مجموعه داستان با عنوان‌های «برپا»، «یوما»، «فردا مسافرم»، «در خواب‌هایم»، «گنامینوها قدر آدم را نمی‌دانند»، «ابژه لاو» و «به امین بگو دوستش دارم» به چاپ رسیده است. راهی علاوه بر داستان‌نویسی به کارشناسی کتاب، ویراستاری و تدریس داستان‌نویسی نیز مشغول است.

نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز به کار کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه (س) تا پایان شهریورماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌ها به نشانی www.samakpl.ir یا bimesal1401@gmail.com ارسال کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها