چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
نگاه نشریه دفاع مقدسی به راز ماندگار حجاب

ماهنامه فکه با عمر بیست و چهار ساله خود در تازه ترین شماره خود (230) به موضوع حجاب پرداخته و راز ماندگاری آن را بررسی کرده است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ماهنامه فکه یک نشریه در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که به طور منظم منتشر می‌شود. این ماهنامه بعد از بیست و چهار سال فعالیت در تازه‌ ترین شماره خود (230) ضمن اینکه پرونده ویژه‌ای را برای شهید مدافع حرم احمد مکیان با عنوان «تو در کمند نیایی که آهوی حرمی» به موضوع حجاب پرداخته است و نگاهی به حجاب از دوران پهلوی تا تصویب اولین قانون مربوط به آن در مجلس اول شورای اسلامی انداخته است.
 
بعضی از عناوین این شماره فکه عبارتند از: جمهور، از عطش تا عطش، امام؛ روح انقلاب اسلامی، برای وحدت حوزه و دانشگاه، تا بگیرد جامه‌ات بوی گلاب، دلیر هور و سفیر نور، به مددکاری دل مرهم درد تو شدم، بر حریم رضوی.
 
گفتنی است این شماره از فکه نگاهی به کتاب «بلاگردان» اثر تازه انتشارات قدر ولایت انداخته است. همچنین بخش‌هایی از خاطرات مربوط به حسین باقری از رزمندگان سپاه حمیدیه بازخوانی شده‌اند. از دیگر بخش‌های این شماره فکه مروری تصویری از زندگی شهید علی هاشمی از شهدای منطقه هور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها