دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
افزایش 100 درصدی فضای پنجمین نمایشگاه کاغذ و مقوا/حضور پاویون هند در نمایشگاه

پنجمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ، مقوا، فراورده‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات امسال با افزایش 100 درصدی فضا همراه خواهد بود، چهارمين همايش ملى دانش و نوآورى در صنعت چوب و كاغذ همزمان با این نمايشگاه برگزار می‌شود.

رضا امیدی، رئیس پنجمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ، مقوا، فراورده‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌ (ایبنا)، با اشاره به ثبت‌نام 85 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد، گفت: امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌های فعال در حوزه کاغذ و مقوا روبه‌رو بودیم و نمایشگاه در پنجمین تجربه خود در چهار سالن 44A ، 44B ، 40A  و 40B  برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: طی چهار دوره قبل، نمایشگاه در دو سالن برگزار می‌شد و امسال نسبت به سال قبل ۱۰۰‌ درصد افزایش فضای کلی نمایشگاه را خواهیم داشت.
 
امیدی با اشاره به برپایی پاویون هند در نمایشگاه امسال، توضیح داد: قرار است در این پاویون حدود 20 شرکت فعال در حوزه کاغذ و مقوا شامل کاغذساز، ماشین‌ساز، تامین‌کننده مواد اولیه و .. حضور پررنگی داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: رایزنی‌هایی نیز شده است تا هیات‌های تجاری از هندوستان، روسیه و عراق در نمایشگاه حضور داشته باشند و در حوزه تامین مواد اولیه و خرید از ملزومات و تولیدات داخلی کشور فعال باشند.
 
امیدی با اشاره به رایزنی با تجار کشور ترکیه نیز گفت: در صددیم طی تعاملاتی با برخی مقامات و تجار این کشور هیاتی تجاری در نمایشگاه حضور داشته باشند و از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های صنعت سلولزی بهره‌مند شوند.
 


وی همچنین از برگزاری چهارمين همايش ملى دانش و نوآورى در صنعت چوب و كاغذ همزمان با این نمايشگاه خبر داد و افزود: این همایش با همکاری انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران سه‌شنبه ٤ مرداد در محل سالن همايش‌هاى سالن خليج فارس برگزار خواهد شد.
 
پنجمين نمايشگاه تخصصى بین‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه 2 تا 5 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها