پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
مجموعه کتاب‌هایی درباره آشنایی با کشورهای جهان از غرب تا شرق را در نمایشگاه کتاب بخوانید

انتشارات مرکز آموزشی و پژوهشی شهید سپهبد صیاد شیرازی جدا از کتاب‌هایی که درباره جنگ منتشر می‌کند مجموعه کتا‌ب‌هایی درباره آشنایی با کشورهای جهان دارد که این مجموعه را به همراه سایر آثارش در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در ویترین انتشارات مرکز آموزشی و پژوهشی شهید سپهبد صیاد شیرازی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جز آثاری که به جنگ می‌پردازند، کتاب‌هایی هم درباره کشورهای جهان همچون «عراق پسا صدام»، «آشنایی با کشور ایتالیا»، «جغرافیا و انرژی فدراسیون روسیه»، «آشنایی با کشور برزیل»، «آشنایی با کشور یونان»، «جنگ ترکیبی روسیه با اکراین» دیده می‌شود.  

همچنین کتاب‌هایی درباره اوضاع سیاسی ایران و جهان هم در ویترین این انتشارات به چشم می‌خورد، کتاب‌هایی چون «قدرت و سیاست»، «غرب آسیا، زمان برای رئالیسم جدید»، «تاثیر انتخابات زودهنگام 2018 پاکستان و تاثیر آن در امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران»، «تهدیدات سخت پل‌های ارتباطی ایران».

کتاب «غرب آسیا زمان برای رئالیسم جدید» اهميت راهبردی غرب آسيا از سوی غرب به اواسط قرن گذشته و مسيرهای نفتی و تجاری هند و شرق بازمی‌گردد. اين منطقه به طور سنتی كنترل شده و اكنون نيز نگرانی‌های جديد و متفاوتی وجود دارد كه بيشتر با تهديدات امنيتی بين‌المللی همچون مهاجرت، اثرات مخرب تروريسم و خشونت‌های فرقه‌ای مرتبط است. در اين كتاب سير ايجاد تحول در كشورهای غرب آسيا بررسی و سياست‌های تجاری و اقتصادی اين كشورها بيان و چالش‌های ساختاری مطرح در كشورها ارزيابی و راه‌های برون‌رفت از آن، ارائه شده است.

انتشارات مرکز آموزشی و پژوهشی شهید سپهبد صیاد شیرازی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راهرو 11 غرفه 23 قرار دارد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها