شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
عرضه داستان مصور «نبرد خندق» نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات جمکران با عرضه 400 عنوان کتاب از‌جمله داستان مصور «نبرد خندق» در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

محمدجواد شیخی، مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره  حضور این نشر در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نشر کتاب جمکران با 400 اثر در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران پذیرای مخاطبان است.
 
وی ادامه داد: انتشارات کتاب جمکران با 150 عنوان کتاب در حوزه‌های مهدویت، 100 عنوان کتاب رمان و داستان و 150 عنوان کتاب در بخش کودک و نوجوان، در هر دو بخش مجازی و حضوری  دو غرفه جداگانه نمایشگاه کتاب تهران، در سالن کودک و نوجوان، غرفه گنجشک‌های جمکران و در شبستان اصلی مصلی، غرفه کتاب جمکران پذیرای مخاطبان خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات جمکران ادامه داد:  15 عنوان از کتاب‌های جدید این انتشارات، نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد؛ از‌جمله این آثار شامل کتاب‌های  «مرغداری در میدان جنگ»، کتاب مصور «نبرد خندق»، «خیاطی مادام»، «آسید‌علی آقا»، «مصاف با شیطان»، «طلوع تا ظهور»، «پرسش و پاسخ مهدوی»، «آتش مشرق، عنایات امام زمان(عج) به علما و مراجع»، «روییدن در انتظار توست»، «راهکارهای آسان شدن مرگ»، «مامان من گم شده»، «مادام محبوبا» است.
 

وی به داستان مصور «نبردخندق» اشاره کرد و گفت: داستان مصور «نبرد خندق» با موضوع جنگ خندق نوشته «مسعود آذرباد» و با تصویرگری «هادی اسدی» از سوی انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. امروزه داستان‌های مصور و رمان‌های گرافیکی در فرهنگ رایج کتابخوانی جهان به پدیده‌هایی بسیار متداول و تاثیرگذار تبدیل شده‌اند.

این فعال حوزه کتاب افزود: اصلی‌ترین فایده‌ای که این صنعت در نشر جهانی داشته است خلق کاراکتر و معرفی شخصیت‌های داستانی است که به نوعی تاریخ مصرف ندارند و قهرمان یک داستان را در دل متن با تصاویر جای می‌دهد. بسیاری از کارکتر‌ها و شخصیت‌های معروف جهان از این ابزار ظهور کرده و یا ماندگار شده‌اند.

نشر جمکران نیز با استفاده از این ابزار و با استفاده از کاراکتر‌های اسلامی و مذهبی دست به تولید داستان‌های مصور زده و نخستین داستان مصور با شخصیت یگانه اسطوره تاریخ، حضرت علی(ع) با عنوان «نبرد خندق» از مجموعه داستان‌‌های مصور نبرد پیامبران را تولید کرده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها