وی در ادامه افزود: از این رو که احساس میکنم اگر مخاطبان کتاب را از نزدیک ببینند و خرید کنند خرید موفقتری دارند؛ از سوی دیگر نیز تجربه خوبی برای ناشران به همراه دارد تا با ارتباطی که در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با مخاطبان برقرار میکنند، بتواند آثار خود را ارتقا دهند و روی کیفیت آنها تمرکز کنند.
او با اشاره به اینکه رسالت ناشر، نشر کتاب است، اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه کتاب ناشر بهتر میتواند کیفیت آثار خود را تقویت کند و به واقع با نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران ناشر در رسالت خود موفقتر است و از این رو من از برگزاری سیوسومین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خوشحالم.
مدیر انتشارات فراهنر درباره فروش همزمان کتاب به صورت مجازی در سیسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران بیان کرد: خب از آن جهت که ممکن است برخی در فضای مجازی خرید بهتری داشته باشند و برخی نیز علاقهمند به حضور در اتمسفر نمایشگاه بوده و تورق و خرید کتاب از نزدیک را بیشتر بپسندند همزمانی این دو با هم ایده خوب و هوشمندانه است.
علی اصغر تقوی در پایان گفت: همه نمایشگاهها اعم از نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران و نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جذب مخاطب و ترویج فرهنگ مطالعه حائز اهمیت و چه بسا اثرگذار است؛ اما به طور حتم نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران تأثیرگذاری بیشتری دارد و مخاطبان را بیشتر ترغیب میکند.
«سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» از بیستویکم تا سیویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار میشود.
نظر شما