جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
برگزاری نمایشگاه کتاب به‌صورت مجازی یکی از ابتکارات قابل‌تقدیر است

احسان رضایی گفت: مجازی برگزارشدن نمایشگاه کتاب یکی از ابتکارات قابل تقدیر مسئولان و برگزار کنندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که همیشه دغدغه اعتلای فرهنگ کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، احسان رضایی؛ نویسنده و منتقد ادبی با حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیان کرد: از برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی کتاب تهران تشکر و قدردانی می‌کنم به دلیل زحمات شبانه روزی که برای ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه کشیده‌اند؛ اما به نظرم مدت برگزاری آن در یک هفته زمان بسیار کمی است و اگر زمان آن را به دو هفته ارتقا دهند مخاطبان بیشتری می‌توانند کتاب بخرند.
 
وی با اشاره به این‌که به دلیل محدودیت‌های کرونایی، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی در جامعه، برگزاری یک چنین نمایشگاهی به صورت مجازی بیشتر احساس می‌شد، افزود: مجازی برگزارشدن نمایشگاه کتاب یکی از ابتکارات قابل تقدیر مسئولان و برگزار کنندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که دغدغه اعتلای فرهنگ کشور را دارند چراکه در دوران قبل از کرونا در نمایشگاه حقیقی امکان حضور برای همه فرهنگ دوستان سراسر کشور وجود نداشت.
 
رضایی در پایان گفت: با توجه به برگزار نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که هر سال به‌صورت فیزیکی برگزار می‌شد، یکی دیگر از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه کتاب به‌صورت مجازی، حضور برابر همه ناشران است که به نوعی با برگزاری به موقع توانست تاحدی جلوی ضرر و زیان ناشران را بگیرد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها