سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان کودک در«دورهمی کتاب»

همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی، فرهنگسرای اندیشه برنامه «دورهمی کتاب» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه؛ به مناسبت هفته کتاب، برنامه دورهمی کتاب شامل دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان حوزه کودک و گرامیداشت یاد و خاطره رودابه کمالی نویسنده کودک، آموزگار و روزنامه‌نگار، پجشنبه 27 آبان ساعت 15 اجرا می‌شود.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و جلب مشارکت برای جمع آوری و اهدای کتاب به کودکان مناطق محروم کشور اجرا می‌شود.

برنامه «دورهمی کتاب» با همکاری کانون تئاتر و سینمای فرهنگسرا، نشر افق، نشر پرتقال،کتاب دبستانک، نشر بینش و خانه فیلم کودک و نوجوان  برگزار می‌شود و نویسندگان نام آشنای عرصه ادبیات کودک و نوجوان چون آتوسا صالحی، مژگان کلهر، حدیث لرز غلامی و بهار اصفهانی مهمان این مراسم خواهند بود و با کودکان درباره کتاب سخن می‌گویند. 

از برنامه‌های جنبی این برنامه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های کتاب‌سازی و ساختن شخصیت‌های داستانی، قصه نویسی و قصه‌گویی اشاره کرد.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها