پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
اهدای 100 جلد كتاب به كتابخانه عمومی بقيةالله‌الاعظم باروق میاندوآب

مسئول كتابخانه عمومی بقيةالله‌الاعظم باروق میاندوآب گفت: در راستای پويش «وقف كتاب، خيرماندگار» 100 جلدكتاب به این كتابخانه اهدا شد.

كاظم سبزی، مسئول كتابخانه عمومی بقيةالله‌الاعظم باروق میاندوآب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل پويش «وقف كتاب، خيرماندگار» محراب گل محمدی، 100 جلد كتاب ارزشمند در موضوعات مذهبی، دينی و دفاع مقدس، به ارزش 500 هزار تومان به كتابخانه عمومی بقیةالله‌الاعظم باروق میاندوآب اهدا كرد.

سبزی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند اين عضو ادامه داد: كتابخانه‌های عمومی كوچک فرصت بسيار كمی برای گسترش و احيای منابع خود دارند.

وی ادامه داد: اهدای كتاب از سوی شهروندان، گام بسيار سنجيده و ارزشمندی برای افزايش منابع كتابخانه‌ای به شمار می‌رود.

این مسئول در ادامه با تاكيد بر سنت وقف در اسلام افزود: گراميداشت و احيای اين سنت در قالب اهدای كتاب، در سال‌های اخير با استقبال بسياری از سوی همشهريان و اعضای كتابخانه مواجه و همين امر موجب گسترش و پويايی مجموعه كتابخانه‌ها شده است.

یادآوری می‌شود؛ پويش «وقف كتاب، خيرماندگار» دومين سال پياپی در حال اجراست. علاقه‌مندان برای وقف كتاب به كتابخانه‌های عمومی، می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲ پيامک كنند تا كارشناسان اداره كل كتابخانه‌های عمومی آذربايجان‌غربی با آن‌ها تماس بگيرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها