یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
برگزاری سه کارگاه آموزشی با موضوع چاپ در نمایشگاه چاپ

انجمن علمی فناوری چاپ ایران همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، سه کارگاه آموزشی با موضوع چاپ به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این انجمن همزمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: انجمن علمی فناوری چاپ ایران به دنبال اهداف آموزشی و اطلاع‌رسانی خود همزمان با بزرگترین رویداد و گردهمایی اهالی صنعت چاپ سه کارگاه آموزشی با حضور استادان این حوزه برگزار می‌کند.
 
وی افزود: در این زمینه امروز (یکشنبه 11 مهر) از ساعت 14 تا 15 کارگاه تکنولوژی‌های پرکاربرد چاپ سه‌بعدی پلیمری توسط علی‌اکبر یوسفی، امیرمسعود ارشاددوست، مرتضی بهزادنسب و ممتحن رحمت برگزار خواهد شد.
 
بیطرفان با اشاره به دومین کارگاه پیش‌بینی شده برای امروز توضیح داد: کارگاه دیگر ما کاربرد چاپ سیلک چرخشی در تولید سلول‌های خورشیدی پلیمری است که از ساعت 15:30 تا 16:30 با حضور امیرحسین برنج‌چی و سمیرا فلاح دوست برپا می‌شود.
 
وی تاکید کرد: کارگاه سوم نیز به بحث ارزش‌آفرینی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی اختصاص دارد که روز دوشنبه 12 مهر از ساعت 15 تا 16 و با حضور دکتر بهنام زنگی، طراح و مدرس گرافیک و عضو هیات مدیره انجمن علمی فناوری چاپ برگزار خواهد شد.
 
بیطرفان با بیان اینکه کارگاه‌ها به صورت آنلاین و مجازی خواهد بود، گفت: این کارگاه‌ها با همکاری رسانه چاپی پک و در صفحه https://www.instagram.com/chapipack/ برگزار خواهند شد.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، تا دوشنبه 12 مهر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها