پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شده است

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به مظلوم واقع شدن فرهنگ در جامعه تاکید کرد: فرهنگ کشور را باید به اصالت‌ها و رسالت‌های اصلی خود -که همان فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام است - بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم در دیدار محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی -که امروز (18 شهریورماه) در حرم حضرت معصومه (س) صورت گرفت- با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان باید ترمیم شود، گفت: مسئولان باید تصمیمات و عملکرد اعتمادساز، امنیت آفرین و بر صراط مستقیم اهل بیت (ع) داشته باشند تا خواسته‌های مردم از دولت محقق شود.

وی به یکدست بودن مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: یکدست بودن مسئولان از نظر انگیزه خدمت، دیانت و تبعیت از مقام معظم رهبری از نکاتی است که می‌تواند به پیشرفت هرچه بیشتر کشور کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شده است، اضافه کرد: فرهنگ کشور را باید به اصالت‌ها و رسالت‌های اصلی خود -که همان فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام است- بازگرداند و طوری عمل کرد که با اسلام اصیل هم‌خوانی داشته باشد.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: فرصت خدمت نعمتی است که در اختیار شما قرار گرفته است و باید با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر کار کرد و از ظرفیت نخبگانی کشور استفاده کرد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) بیان کرد: قوانین اسلام برای مدیریت بسته جامعه طراحی نشده است و ارتباط با خارج کشور در چارچوب قوانین اسلام باید صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها