سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
«حرف اول اسمش نون بود» به کتاب‌فروشی‌ها آمد

مجموعه داستان «حرف اول اسمش نون بود» نوشته حافظ خیاوی از سوی انتشارات نیماژ منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «حرف اولِ اسمش نون بود» نوشته حافظ خیاوی، توسط سوی انتشارات نیماژ به کتابفروشی‌ها رسید. این مجموعه شامل داستان‌های به‌هم‌پیوسته‌ و روایتگر تجربه زیستی فردی است که زندگی و روابط خانوادگی در شهری کوچک را به تصویر می‌کشد.
 
در بخشی از این کتاب آمده است: «مهران می‌غرد و بلند می‌گوید «ساکت» و همه که ساکت می‌شوند «دوربین، صدا، حرکت» می‌گوید و الناز به همان‌جایی که اتابک گفت نگاه می‌کند و دوربین روی ریل حرکت کرده، نزدیکش شده و دورش می‌چرخد و آیدین به بازویم می‌زند و یواش «بابا بیا» می‌گوید و اشاره می‌کند که گوشم را نزدیکش ببرم و نزدیکش که می‌برم «منم می‌خوام از اونا بپوشم» می‌گوید و آن چند نفر سیاهی‌لشگر را که یکی هم برادر جَفَر است نشانم می‌دهد و من هم «این لباسا قدیمیه، مال سلجوقیاس» می‌گویم و آیدین که می‌پرسد: سلجوقیا چیه؟»
 
حافظ خیاوی، نویسنده و کاگردان تلویزیون، متولد سال 1352 و فارغ‌التحصیل دانشکده صدا و سیما است. از او پیشتر مجموعه داستان‌‌های «مردی که گورش گم شد» و «خدا مادر زیبایت را بیامرزد» منتشر شد.

مجموعه داستان «حرف اولِ اسمش نون بود» نوشته حافظ خیاوی، با شمارگان 500 نسخه، در 96 صفحه، با قطع رقعی و جلد شومیز، به قیمت 30هزار تومان، از سوی انتشارات نیماژ روانه بازار کتاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها