چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جایزه کتاب سال خراسان شمالی

مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال تمدید شد و مولفان، ناشران، مصححان و مترجمان خراسان شمالی تا ششم شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، معاون  فرهنگی و رسانه ای این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به تعطیلی هفته  گذشته و نیز بنا به درخواست مکرر مولفان و ناشران، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان، تا  ششم شهریور 1400 تمدید شد.

رضا رضایی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی، می‌توانند برای دریافت فرم  ثبت نام  به درگاه الکترونیکی khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید دو نسخه از هر عنوان کتاب را که طی سال‌های 95 لغایت 99 به چاپ رسیده است را به نشانی، بجنورد، بلوار استقلال، چهارراه نگارستان، خیابان شهید ماژانی 2، طبقه فوقانی نگارخانه، معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اتاق شماره 104 مراجعه و نسبت به تحویل کتاب‌ها اقدام کنند.

رضا رضایی، با بیان اینکه این رویداد فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران و ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در دو بخش برگزار می شود، گفت: بخش موضوعی شامل آثار تالیف، ترجمه و تصحیح در موضوعات ده گانه کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی؛ علوم خاص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کودک و نوجوان است و استان شناسی، زبان و ادبیات، گویش ها و خرده فرهنگ های استان  بخش ویژه را شامل می شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: پدیدآورندگان باید اهل یا ساکن استان باشند و نویسندگان غیربومی نیز در صورتی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند که آثارشان در رابطه با استان‌شناسی باشد.

وی اظهار کرد: آیین پایانی سومین دوره  انتخاب کتاب سال استان نیمه دوم آبان امسال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها