چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۱
300 کتابخانه به نخستین نمایشگاه تجهیز کتابخانه دانشگاهی دعوت شدند

انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی از 300 دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضور در نخستین نمایشگاه تجهیز کتابخانه‌های دانشگاهی و مراکز علمی دعوت كرد./

رییس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در گفت‌وگو با   خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این خبر افزود: از تمام دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، جامع علمی ـ کاربردی در بخش دولتي و دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

محمدحسین زارع با بیان این‌که شیوه فروش كتاب‌هاي نمایشگاه، یارانه‌ای خواهد بود، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه، برای کتابخانه هر دانشگاه، سقف 50 میلیون ریال خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به یارانه‌ای بودن خرید کتاب، سهمیه‌ فروش کتاب برای دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی محدود است.

زارع با بیان این‌که کتاب‌های دانشگاهی در این نمایشگاه، فقط به کتابخانه‌های مراکز فروخته می‌شوند، افزود‌: با توجه به لزوم به روز بودن کتابخانه‌های دانشگاهی در سراسر کشور، انتظار داريم استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گيرد.

نخستین نمایشگاه تجهیز کتابخانه‌های دانشگاهی و مراکز علمی 23 تا 27 بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط