چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
اهدای بن خرید کتاب به مروجان، مربیان و تسهیلگران باشگاه‌های کتابخوانی

در ایام برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بن خرید کتاب به چهار هزار نفر ازمروجان، مربیان و تسهیلگران باشگاه‌های کتابخوانی اهدا می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از شبکه ترویج کتابخوانی ایران، ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام این خبر گفت: به‌پیشنهاد دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌ فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت معاونت امور فرهنگی در راستای سیاست‌های تشویقی و حمایتی معاونت امور فرهنگی به فعالان حوزه ترویج کتابخوانی به‌‌ویژه در مناطق کم ‌برخوردار و روستاها، در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بن خرید کتاب اهدا می‌شود.
 
وی ادامه داد: به این افراد مبلغ یک‌میلیون ریال بن کتاب اختصاص پیدا می‌کند و این بن‌ها صرفاً در ایام نمایشگاه قابل‌استفاده خواهند بود.
 
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: این بن‌ها به چهار هزار نفر از تسهیلگران و مربیان جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان و مروجان کتاب‌خوانی اختصاص پیدا می‌کند و در ایام نمایشگاه که از ۱ تا ۶ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود، از طریق کد ملی‌شان شارژ خواهد شد و آن‌ها می‌توانند از این نمایشگاه کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری نمایند.
 
در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بن خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص می‌یابد و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه(از اول تا ششم بهمن ماه) در سامانه خرید کتاب به نشانی tehranbookfair.ir قابل استفاده است و بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه از اعتبار ساقط خواهد شد؛ بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها