شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مسابقه کتابخوانی «عقیق سلیمانی» فراخوان داد

مراسم رونمایی از پوستر مسابقه بزرگ کتابخوابی عقیق سلیمانی با حضور رییس شورای اسلامی شهر تبریز و معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی «عقیق سلیمانی» برگزاری این مسابقه را ادای دینی هر چند کوچک به آن سردار پاکباز ولایت دانست.
 
حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی عقیق سلیمانی نیز در امتداد سایر مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز صورت می‌گیرد، افزود: شهید قاسم سلیمانی یکی از گنجینه‌های بی‌بدیل ایران اسلامی بود که سراسر حیات پرافتخارش پر از درس ولایتمداری است و این مسابقه با هدف تبیین الگوهای شخصیتی آن شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

عاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: تاکنون ۴۴ عنوان مسابقه کتابخوانی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شده است و در کنار آن سایر فعالیت‌های حوزه کتاب، نیز در حال انجام است.

حمیدی گفت: مسابقه کتابخوانی عقیق سلیمانی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
 
بر اساس این فراخوان، مسابقه کتابخوانی عقیق سلیمانی در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان از اول دی ماه تا پایان بهمن‌ماه 1399 برگزار می‌شود.

بخش ویژه: کتاب «من قاسم سلیمانی هستم»
کتاب‌های بخش بزرگسال: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
کتاب‌های بخش کودک و نوجوان: کتب آموزش شهروندی «شهروند خوب» ویژه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها