سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
برپایی یک نمایشگاه کتاب در آزادشهر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر از برپایی نمایشگاه کتاب در میدان ولی عصر (عج) این شهرستان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتای جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نمایشگاه کتابی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز  میدان ولی عصر (عج)  شهرستان آزادشهر دایر شد.

وی با اشاره به اینکه در آن شهرستان متاسفانه کتاب فروشی مشارکت کننده در طرح پاییره کتاب وجود ندارد، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتاب های مذهبی ، ادبی، هنری، تاریخی و ... است که با هماهنگی و تمهیدات اعمال شده با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رجنی ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر و با همکاری کتابفروشی بین الحرمین برپا شده است و از تاریخ 23 آبان به مدت یک هفته در محل میدان ولیعصر(عج) آزادشهر جهت بازدید و خرید علاقمندان به کتاب دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها