جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رونمایی از کتابی با موضوع مهدویت در میاندوآب

کتاب «او خواهد آمد» با موضوع مهدویت و نوشته «غفار عزیزی» در شهرستان میاندوآب‌ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، آیین رونمایی از کتاب «او خواهد آمد» با حضور مدیرکل، معاون اداری و کارشناسان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، به‌صورت ویدیو کنفرانس در محل اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ میاندوآب برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب‌، درباره این کتاب به خبرنگار ایبنا گفت: موضوع کتاب «او خواهد آمد» در رابطه با اثبات ظهور یگانه منجی عالم بشریت امام زمان‌ (عج) است. در این کتاب به موضوع غیبت امام عصر پرداخته شده است و با اشاره به غیبت انبیا و اولیای الهی در گذشته، سعی بر آن بوده که مخاطبان به مساله غیبت به‌عنوان یک مساله جدید نگاه نکنند و با مطالعه کتاب به غیبت‌هایی که در گذشته برای انبیا و اولیای الهی اتفاق افتاده است، آگاهی یابند.

محمود نیک‌مرام، با بیان اینکه بحث طول عمر از شبهاتی است که شبکه‌های ضد‌ دین و ضد مهدویت بیشتر به آن می‌پردازند تا توجهات را از بحث ظهور امام زمان (عج) منحرف کنند، گفت: نویسنده در این کتاب با اشاره به طول عمر، از دیدگاه قرآن و ادیان آسمانی و قدرت نامحدود خداوند به نمونه‌هایی از انبیای الهی که دارای طول عمر بیشتری بودند، اشاره کرده تا بدین‌وسیله علاوه بر آگاهی مخاطبان به شبهات موجود در فضاهای مجازی پاسخ داده شود.

وی اظهار کرد: بحث بعدی کتاب، اثبات ظهور امام زمان در سایر ادیان و آیین‌هاست و  سعی شده با اشاره کوتاهی به بشارت‌هایی که در کتاب‌های مذاهب و آیین‌های مختلف به ظهور حضرت مهدی(عج) آمده، آگاهی‌های لازم در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب‌، گفت: کتاب «او خواهد آمد» در ۷۰ صفحه ازسوی انتشارات «آدالار» منتشر شده و در همه کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها