سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
بیست‌ گفتار از فروش‌ و بازاریابی در یک کتاب جیبی

نویسنده در کتاب همراه «بیست‌گفتار فروش‌وبازاریابی» در هر مبحث، ابتدا اشتباهات رایج در ارتباط‌گیری با مشتری را برمی‌شمارد و سپس راهکار درست را ارائه می‌کند و آن را با ذکر مثال‌هایی شرح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «بیست‌گفتار فروش‌وبازاریابی» نوشته علیرضا داداشی، مدرس مدیریت و بازاریابی با نگاهی ساده و کاربردی به معرفی روش‌های نوین بازاریابی می‌پردازد. انتشار این کتاب از این جهت اهمیت دارد که در چندسال اخیر، در کنار توسعه و تحول روش‌های سنتی فروش و بازاریابی کالا و خدمات، شاهد رشد استارتاپ‌ها و روش‌های نوین عرضه و فروش هستیم و این کتاب می‌تواند راهنمای مناسبی برای بازاریاب‌هایی باشد که در دنیای پیچیده و مدرن فروش، چالش رقابت، جذب مخاطب‌ و رضایت‌مندی مشتری را دارند.
 
از دیگر ویژگی‌های این اثر آن است ‌که ناشر، آن را در قطع جیبی منتشر کرده تا علاوه بر کاهش چشمگیر بهای پشت جلد، کتابی همراه و در دسترس باشد. روش نویسنده در این کتاب این‌گونه است که در هر مبحث، ابتدا اشتباهات رایج در ارتباط‌گیری با مشتری را برمی‌شمارد و سپس راهکار درست را ارائه می‌کند و آن را با ذکر مثال‌هایی شرح می‌دهد.
 
«رفتار معقول و سنجیده؛ تکلیف مهم بازاریابان»، «کدام رفتار فروشنده موجب بلاتکلیفی مشتری می‌شود؟»، «من فروشنده‌ام؛ یک فروشنده تمام‌وقت»، «مروری برچند زمینه اصلی فعالیت فروشندگان»، «ضرورت تدوین چک‌لیست مذاکره برای فروشنده»، «ویترین، انباری نیست»، «رقابت با همسایه» و «مصادیق اخلاق در فروشندگی» عناوین فصل‌های این کتاب است.
 
همچنین مقدمه این اثر توسط  پرویز درگی، مدرس دانشگاه و رییس انجمن علمی بازاریابی ایران، به نگارش درآمده است. 
 
«بیست‌گفتار فروش‌وبازاریابی» در 184صفحه، از سوی انتشارات بازاریابی به قیمت  15هزارتومان روانه کتابفروشی‌ها شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها