یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
افتتاح کتابفروشی انجمن صنفی زنان ناشر در روز کتابگردی

کتابفروشی انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر همزمان با روز کتابگردی (پنجشنبه اول آذر) با حضور جمعی از مسئولان دولتی و اصحاب نشر افتتاح می‌شود.

اعظم کیان‌افراز؛ سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: اغلب زنان ناشر برای عرضه و توزیع کتاب‌های خود با مشکل روبه‌رو هستند و این انجمن با راه‌اندازی این کتابفروشی تلاش کرده است که در زمینه توسعه ویترین عرضه کتاب ناشران عضو خود اقدام موثری انجام دهد.
 
وی افزود: این کتاب‌فروشی به صورت کاملا مستقل و بدون حمایت هیچ نهاد و سازمانی راه‌اندازی و تاسیس شده است و برای تامین هزینه‌های مختلف آن از حق عضویت انجمن و مشارکت اعضای انجمن استفاده شده است.
 
کیان‌افراز با بیان اینکه این کتاب‌فروشی به دنبال ضرورت توسعه و تداوم حضور زنان در عرصه کتاب‌فروشی است، توضیح داد: امیدواریم با راه‌اندازی این کتابفروشی زمینه‌ای برای در دسترس قرار گرفتن هر چه بهتر کتاب‌های زنان ناشر فراهم شود و بتوانیم در چرخه تولید و فروش کتاب به شکل موثر عمل کنیم.
 
لازم به یادآوری است که خبر ایجاد این کتاب‌فروشی، پیشتر در مردادماه در ایبنا منتشر شده‌بود که مطابق با آن خبر، قرار بود تاریخ افتتاح آن متعاقباٌ اعلام شود.

کتاب‌فروشی انجمن صنفی زنان ناشر در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان شهدای ژاندارمری در پاساژ دانشگاه در دو طبقه ۲۰ متری است که طبقه پایین آن به کتاب‌فروشی و طبقه بالا دفتر انجمن است.
 
انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با هدف انتقال تجربیات دانش نشر به سایر اعضا، معرفی زمینه فعالیت‌های فرهنگی نشر، کمک به ایجاد اشتغال برای زنان در این حرفه، تبادل تجربیات و آگاهی رسانی در میان زنان ناشر و تشویق زنان ناشر به ایجاد فعالیت در تشکل‌های صنفی آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها