هر فصل کتاب «20 روش نوین برای برندسازی متمایز» بر جنبهای از برندسازی و پژوهشهای علمی مربوطه تمرکز دارد که مخاطب را به صورت کاربردی راهنمایی خواهد کرد. تحقیقات علمی میتوانند به مخاطب برای تصمیمگیری بهتر درباره چالش برندسازی کمک کنند.
امروزه برندها در انتخاب و خرید محصولات و خدمات مشتریان نقش مهم و بسزایی ایفا میکنند. از آنجایی که برند طبق مطالعات انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا، 45 درصد داراییهای جهان را به خود اختصاص داده است، از این رو، شناخت و خلق آن میتواند در افزایش ارزش سهام یک شرکت و در نتیجه، جذب مشتریان و افزایش فروش و سهم بازار آن شرکت مفید واقع شود.
برند یک دارایی ناملموس است که در دهههای گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات و مطالعات فراوانی در سالهای گذشته پیرامون برند و عناصر آن صورت پذیرفته است و کتابهای زیادی به رشته تحریر و نگارش درآمده است که تماماً مهر تأییدی بر ارزشمند بودن برند میباشد.
برندهای بزرگ تصادفی نشدهاند. آنها نتیجه برنامهریزی اندیشمندانه و خلاقانه هستند. کسی که در حال ساخت یا مدیریت یک برند است، باید با دقت به ایجاد توسعه و پیادهسازی راهبردهای نوآورانه برای آن بپردازد. کتاب 20 روش برندسازی متمایز در قالب بیست فصل به طور خلاصه و مختصر به ارائه راهکارهای کاربردی و نوین برای خلق برند و کسب و کار شما میپردازد. سادهسازی و سادهگویی و عرضه کتابهای این چنین پر مغز و پرمحتوا در صفحات کم، کاری بسیار دشوار است که در کتاب پیش رو صورت گرفته است.
به گفته مولف اثر، اگر مردم اندکی از قوانین پایه را درباره برندهای پیروی کنند و به تحقیقات علمی اعتماد کنند، حتی افراد بی تجربه هم میتوانند یک برند خوب را برای محصولات، خدمات یا کسب و کارشان انتخاب کنند ظاهراً انتخاب نامها بخش آسانی است. بخش سخت آن فهم این موضوع است که کدام یک از نامها از بقیه بهتر و کاربردیتر است. این کتاب میتواند در این زمینه به مخاطب کمک کند.
هر فصل از این کتاب بر جنبهای از برندسازی و پژوهشهای علمی مربوطه تمرکز دارد که مخاطب را به صورت کاربردی راهنمایی خواهد کرد. تحقیقات علمی میتوانند به مخاطب برای تصمیمگیری بهتر درباره چالش برندسازی کمک کنند. این فرمول جادویی برای ایجاد یک برند خوب نیست بلکه این دستورالعمل، شانس مخاطب را برای انتخاب یک برند خوب افزایش میدهد.
کتاب «20 روش نوین برای برندسازی متمایز» با شمارگان هزار نسخه در 104 صفحه به بهای 95 هزار ریال از سوی موسسه کتاب مهربان نشر منتشر شده است.
نظر شما