یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
«سواد رسانه‌‌‌ای و مسئولیت اجتماعی» شعار دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ حمایت از ناشران فعال دیجیتال

«سواد رسانه‌‌‌ای و مسئولیت اجتماعی» به‌عنوان شعار دهمین نمایشگاه رسانه‌ای دیجیتال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، با توجه به سیاست‌های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال درباره فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال و مصونیت‌بخشی به عموم مردم در استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای و با مشاوره جمعی از صاحبنظران حوزه رسانه‌های دیجیتال، شعار «سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی» برای این دوره از نمایشگاه انتخاب شده است.

تخصیص 50 درصد تخفیف غرفه به موسساتی که در موضوع «سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به تولید محتوا اقدام کرده‌اند عمده حمایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از فعالان نشر دیجیتال محسوب می‌شود؛ علاوه براین تسهیلات ویژه‌ای نیز برای شرکت‌کنندگانی که برای اهداف شعار نمایشگاه، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی فرهنگساز، صورت دهند امکانات ویژه‌ای از‌ جمله تخصیص رایگان فضای کارگاه و نشست، تخفیف در هزینه غرفه، جوایز ارزنده، تقدیر به‌عنوان غرفه برتر در نظر گرفته شده است.   

دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سوم تا هفتم آبان‌ماه از ساعت 10 تا 20 در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها