سهشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
امیر لعلی، مدیر اجرایی انتشارات سیمای شرق در گفتوگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در توضیح عنوانها و موضوعات این کتابها گفت: «ترفندهای ارتباطی در محیطهای تجاری» نوشته دکتر حمیدرضا نجفی، کتابی است که در آن به بررسی موضوع بازاریابی و عناصر ارتباطی آن در فروشگاههای زنجیرهای «فنک» فرانسه پرداخته شده و شیوههای نوین بازاریابی ارتباطی و مبتنی بر ارتباط مؤثر با مشتری مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه کتاب جدیدی در حوزه تحلیل محتوای پیام توسط انتشارات سیمای شرق تا یکم مهرماه وارد بازار کتاب خواهد شد، اظهار داشت: دکتر حسن رستمی کتاب «بررسی محتوای پیامهای ارتباطی در رسانهها» را تألیف کرده است که این کتاب یکی از منابع درسی رشتههای روابطعمومی و ارتباطات است.
مدیر اجرایی انتشارات سیمای شرق درباره سومین کتاب در دست انتشار خود گفت: کتاب «روزنامهنگاری اینترنتی در ایران» نوشته دکتر داود آقارفیعی با درآمدی از دکتر محمد سلطانیفر در 11 فصل نیمه شهریورماه منتشر میشود. در این کتاب ویژگیهای روزنامهنگاری اینترنتی، ماهیت و انواع آن مورد بررسی قرار گرفته و در پایان آسیبهای وبسایتهای خبری- تحلیلی ایران مطرح شده است.
وی از انتشار کتاب دیگری در حوزه ارتباطات دیپلماسی خبر داد و گفت: در کتاب «چالشهای گفتمانی ظریف» به تحلیل گفتمان صفحه فیسبوک دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در طول مذاکرات هستهای پرداخته شده و چگونگی استفاده از رسانه اجتماعی فیسبوک در راستای اهداف دیپلماسی مورد تحلیل قرار گرفته است. این کتاب به قلم علیرضا دباغ و با مقدمه دکتر صادق زیباکلام در دست انتشار است.
لعلی در پایان گفت: «بهکارگیری رسانههای اجتماعی و جمعی در روابطعمومی» نوشته نصیبه رستگارپور و «روابطعمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول» نوشته محمود اختیاری و مهدی طاحونهبان دو عنوان دیگری است که در یکماه آینده توسط انتشارات سیمای شرق منتشر میشود.
نظر شما