سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۷
«گلهای آسمانی» با روايت آيات قرآني در تلويزيون

«گلهای آسمانی» عنوان برنامه ای در گروه آموزش شبکه قرآن و معارف سیماست كه به منظور آموزش موضوعی آیات و قصص قرآن به مخاطبان خردسال در دست توليد است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این برنامه که در 52 قسمت 30 دقیقه ای تهیه و تولید می شود، آموزش موضوعی آیات و قصص قرآن را با اهداف تربیتی، برای مخاطبان خردسال دنبال می کند.

مجموعه برنامه «گلهای آسمانی» دارای ساختار ترکیبی نمایشی است که زیر نظر کارشناسان و روانشناسان ضمن آموزش آیات قرآن مسائلی نظیر:سلام کردن، احترام به والدین، مسخره نکردن دیگران، شروع کارها به نام خدا و مواردی از این قبیل را به شیوه تمرین و تکرار به خردسالان آموزش می دهد.

این برنامه توسط کارشناسان و مشاوران قرآنی آقایان استاد «یاریگل»، دکتر «ساجدی» و «فرخ کریمی» و خانمها دکتر «فرخنده مفیدی» و «عصمت بلوسی» هدایت می شود.

از این لحاظ می توان گفت که مجموعه «گلهای آسمانی» به سبک کاملاً حرفه ای و به شیوه جدید در شبکه قرآن و معارف سیما طراحی و تولید می شود.

نمایش استودیویی، آموزش آیات، تهیه گزارش از موضوع برنامه و اشعار قرآنی از دیگر جذابیت های این برنامه است.

«گلهای آسمانی» به تهیه کنندگی «فرحناز کریمی» با اجرای «منصوره خوش نژاد صادقی» همراه با عروسک گلی، سبزک و گلپر در فضایی بسیار شاد و مفرح بزودی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط