کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» برای نخستین بار از سوی انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و روانه بازار کتاب شد.
در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار نسبت به چاپ و انتشار کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» نوشته «مایکل مایرز» و ترجمه دکتر علی اکبر عنابستانی، دکتر امیدعلی خوارزمی و امیرعلی خوارزمی اقدام کرده است.
محتوای این کتاب که نتیجه 20 سال تدریس روش تحقیق کیفی به دانشجوین تحصیلات تکمیلی رشته سیستم اطلاعاتی در دانشگاه «اوکلند» نیوزلند است، به دیدگاههای فلسفی، اخلاقی، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تحلیل دادههای کیفی، نگارش و چاپ تحقیق میپردازد.
کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» در هفت بخش از جمله مفاهیم اساسی تحقیق، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تجزیه و تحیل دادههای کیفی، تؤلیف و چاپ تحقیق و نتیجه گیری و همچنین در 19 فصل تدوین شده است.
مطالعه این کتاب که از سوی به نشر در قطع وزیری به بهای 180000ریال چاپ و روانه بازار شده است، برای استادان و دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور شهری، برنامه ریزی شهری و روستایی و غیره راهگشا است.
نظر شما