انتشارات هارپرکالینز برنامه ای طراحی کرده تا نویسندگان آمریکایی بتوانند از طریق وب سایت شخصی خود کتابهایشان را بفروشند.
این انتشارات برنامه ای طراحی کرده که نویسنده ها می توانند در وب سایت خود «دکمه» خریدی اضافه کنند که کاربران با کلیک روی این دکمه به طور مستقیم به فروشگاه و وب سایت هارپرکالینز دسترسی پیدا کنند.
کاربران با فشردن دکمه خرید در وب سایت شخصی نویسنده ها به سایت (www.hc.com) منتقل می شوند و خرید آنها در این سایت تکمیل می شود. حتی نویسنده ها می توانند از طریق شبکه های اجتماعی نیز اقدام به فروش کتابهای خود کنند. طبق اعلام هارپرکالینز نویسنده ها با مشارکت در این طرح می توانند 10 درصد از فروش خالص هر کتاب چاپی، الکترونیک و نسخه های صوتی را کسب کنند.
برایان مورای مدیر انتشارات هارپرکالینز درباره این طرح می گوید هدف کلی فروش کتاب از طریق خرده فروشی های بسیاری است که خود نویسنده ها مهمترین آنها محسوب می شوند. آنها می توانند کتابهای خود را به طور مستقیم به فروش برسانند و از این نظر اطمینان حاصل کنند که کتابها همیشه در دسترس خوانندگان قرار دارد. وی اعتقاد دارد این طرح به زودی توسط دیگر ناشران آمریکایی اجرا خواهد شد.
نظر شما