قاسمی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: «فیدیبو» به منظور اهداف تعیین شده یعنی «ارايه محتوا با بهترين كيفيت»، «توسعه كمی محتوای عرضه شده»، «ارزيابی نيازها و اقتضائات بومی مخاطبان» و «ارتقاء رابطهای كاربری» موفق شد بعد از دو ماه از آغاز فعالیت، نخستین نوبت درآمد فروش کتاب به ناشران عضو را پرداخت کند. نوبتهای بعدی پرداخت نیز بهصورت ماهانه خواهد بود.
وی درباره میزان فروش کتاب در دو ماه گذشته گفت: طی دو ماه گذشته بیش از 9 هزار عنوان کتاب در «فیدیبو» به فروش رفته است.
قاسمی درباره تعداد ناشران عضو «فیدیبو» نیز عنوان کرد: به دلیل اقبال روزافزون ناشران، آمار دقیقی از اعضا «فیدیبو» نمیتوان ارایه کرد، اما تا امروز بیش از 80 ناشر به فیدیبو پیوستهاند.
مدیر پروژه «فیدیبو» ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی موجود در حوزه نشر، «فیدیبو» توانست در فروش کتاب و پرداختهای مالی فضای جذاب، مطمئن و رضایتمندی را برای ناشران ایجاد کند. این فضا موجب شده تا ناشران برای عضویت در «فیدیبو» پیشقدم شوند، در حالیکه در روزهای نخست آغاز به کار «فیدیبو» خود اعضا برای جذب ناشر اقدام میکردند.
چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
نظر شما