برادران هث، کتابی با موضوع کسب و کار تالیف و باعنوان «ایده عالی مستدام» منتشر و روانه بازار کتاب کردهاند.
این کتاب شما را با 6 کلید طلایی برای عالی و مستدامکردن ایدههایتان آشنا میکند. کتاب سرشار از مثالهای گوناگون از مشاغل و افراد گوناگون است و همین ویژگی باعث شده که طیف گستردهی از مخاطبان را شامل شود و محدود به گروه، تخصص و سازمان خاصی نباشد.
سید رامین هاشمی و مجتبی اسدی بهعنوان مترجمان این کتاب اعتقاد دارند از همان روزهای آغازین ترجمه این کتاب، انتخاب نام مناسب برای آن یکی از چالشهای ذهنی ما بود. ترجمه کلمه به کلمه عنوان آن چندان مناسب نبود و از طرفی آموزههای کتاب به ما تاکید میکرد عنوانی را انتخاب کنیم که غیرمنتظره، ساده و به یادماندنی باشد. نامهای بسیاری پیشنهاد شد و در نهایت «ایده عالی مستدام»را نامی شایستهتر دیدیم و آن را برگزیدیم.
کتاب«ایده عالی مستدام» خرداد ماه امسال از سوی انتشارات آریانا قلم در 327 صفحه به بهای 19 هزار و 700 تومان منتشر و به کتابفرشیها راه یافته است.
نظر شما