این نویسنده در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این مطلب افزود:این کتاب کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی آشنا و طرحی عملی ارائه می کند تا برای برنامه ریزی،اجرا و ارزیابی گردهمایی ها کاملا مفید است.
وی با بیان این که کتاب در 9 فصل تدوین شده است، یادآور شد: کارگزاران روابط عمومی در این اثر با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش ها، سمپوزیوم ها، کنفرانس ها، جشنواره ها، کنگره ها، گردهمایی ها، نشست ها، یادواره ها و برنامه های مشابه آشنا می شوند.
باقریان افزود: آشنایی فعالان حوزه روابط عمومی با ساختار تشکیلاتی و آیین نامه های مربوط به گردهمایی ها، چگونگی برنامه ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی از دیگر مطالب این کتاب است.
وی با اشاره به استفاده از تجربیات، مثال و منابع مختلف در این کتاب یادآور شد: در تمام این مثال ها تلاش شده است تا نحوه برگزاری یک گردهمایی به طور کامل و جامع به مخاطبان معرفی شود.
باقریان خاطرنشان کرد: این مثال ها و شواهد فقط به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است و در این کتاب سعی کردم مطالب را تا حد امکان به اختصار و به شکل کاربردی بیان کنم تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی ها و بخش های مختلف آن آشنا شوند.
وی با اشاره به مخاطبان این کتاب، گفت: این اثر برای همه طبقات اجتماعی شامل دولتمردان یا کارکنان دولت، مدیران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابطعمومی، بازاریابی و تبلیغات کاربرد خواهد داشت.
کتاب «مدیریت گردهمایی» (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) در 367 صفحه و با بهای 20 هزار تومان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
نظر شما