شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
مجموعه قصه محمد محمدعلي منتشر ‌شد

مجموعه داستان «دريغ از روبه‌رو» نوشته محمد محمدعلي از سوي انتشارات كتاب‌سراي تنديس به چاپ دوم ناشر رسید.

اكرم كوشا، مدير روابط عمومي انتشارات كتاب‌سراي تنديس به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: مجموعه داستان «دريغ از روبه‌رو» كه با الهام از فضاي زندگي کارگردي و پيشه‌وري نوشته شده است، بخشي از زندگي شهري مردمي را توصيف مي‌كند كه كمتر مورد توجه نويسندگان بوده‌اند.
 
وي ادامه داد:  اين مجموعه كه شامل دو بخش به نام‌هاي «قلمرو آشنا» و «اتفاق‌هاي ساده كارگري» است، برای نخستین بار در سال 1386 از سوي انتشارات كاروان منتشر شد.

در بخشي از اين كتاب آمده است: «محمد محمدعلي نويسنده نام آشناي معاصر بيشتر از هر نويسنده‌اي فضاهاي گوناگون را در آثارش آزموده است. او با مهارت كافي فضاهاي مطلوب داستانش را به شكل‌هاي مختلف خلق كرده است. محمدعلي درسه‌گانه روز اول عشق فضايي اسطوره‌اي و رمزي خلق مي‌كند. در داستان‌هاي «نقش پنهان»، «برهنه در باد» و «بازنشستگي» زندگي طبقه متوسط و كارمند را به تصوير مي‌كشد و در «از ما بهتران» به بازآفريني فضاهاي زندگي سنتي و خرافات قومي مي‌پردازد.» 

تازه‌ترين چاپ مجموعه داستان «دريغ از روبه‌رو» نوشته محمد محمدعلي در 120 صفحه، با شمارگان هزار نسخه، به قيمت 6 هزار تومان به زودي از سوي انتشارات كتاب‌سراي تنديس منتشر ‌شد. 

رمان‌هاي «رعد و برق بی باران»(نشر بزرگمهر)، «نقش پنهان»(انتشارات قطره)، «باورهای خیس یک مرده»(نشر علم)، «برهنه در باد»(نشر مرکز)، «قصه تهمینه»(انتشارات افق)، «آدم و حوا»(انتشارات کاروان)، «جمشید و جمک»(انتشارات کاروان) و «مشی و مشیانه»(انتشارات کاروان) از آثار محمدعلي هستند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها