جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

مجموعه داستان کوتاه «خوب‌ها کمی‌ غیر عادی‌اند» به قلم سه نسل از داستان‌نویسان حوزه دفاع مقدس منتشر شد. این کتاب 9 داستان دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «خوب‌ها کمی‌ غیر عادی‌اند» عنوان مجموعه داستانی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که به قلم سه نسل از داستان‌نویسان حوزه دفاع مقدس به نام‌های ثریا منصوربیگی (متولد 1363)، مریم محمدی (متولد 1358) و سهیلا عبد‌الحسین (متولد 1340) نوشته شده.

آن سوی نگاه مادر، خوب‌ها کمی غیر عادی‌اند، دَوار، زندانی با سقفی وسیع، مثل شفق، زمین پاک، اون بابای من نیست، زنی بر بام و مرد بالای پله‌ها عنوان‌های 9 داستان کوتاه آمده در این کتابند.

داستان‌های کوتاه کتاب «خوب‌ها کمی غیر عادی‌اند» به وقایع جاری در جبهه‌های جنگ تحمیلی، پشت جبهه‌ها و سال‌های پس از جنگ تحمیلی توجه دارند.

در صفحه 63 کتاب و در بخشی از داستان «زندانی با سقف وسیع» نوشته ثریا منصوربیگی می‌خوانیم: « -وقتی خبری از تو نشد، پدرش انگشتر رو پس آورد و به زور نشوندش سر سفره عقد. خودش هم خونه رو فروخت و بی‌خبر گذاشت و رفت.
دلش گرفت. حالا یاس چه‌کار می‌کند با یک زندگی تحمیلی؟ بچه‌دار شده است؟ حتی تصورش هم برایش غیر ممکن بود که روزی دست‌های او را در دست‌های مرد دیگری ببیند...»

انتشارات «گروه مطالعات اندیشه‌ورزان آریا» ناشر «خوب‌ها کمی غیر عادی‌اند» با شمارگان دو‌هزار و 100 نسخه، قطع رقعی، 128 صفحه و به بهای 62‌هزار ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها