دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال کامل بود

کارشناس پلی اتیلن غرفه کیمیا جاوید، بزرگترین تولید کننده چسب صحافی کشور بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران را کامل توصیف کرد و هدف از شرکت در این نمایشگاه را حضور در بازار چسب صحافی ایران دانست._

افشین فرزانه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران اظهار کرد: در این غرفه علاوه بر چسب صحافی کتاب و گلاسه انواع فوم‌ها نیز به مخاطبان ارایه می‌شود. با توجه به افزایش بهای دلار تولیدات این شرکت مقرون به صرفه بوده، به طوری که برای صادرات به کشورهای ترکیه و روسیه نیز اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های خارجی و تاجرهای غیرمستقیم نیز فعالیت می‌کنند و در ارایه چسب صحافی کتاب و گلاسه نیز با ما در رقابتند که میزان بازدید و استقبال مخاطبان گویای تمایل آنها در استفاده از محصولات داخلی است.

مسوول غرفه کیمیا جاوید با اشاره به کارابودن سیستم خدمات رساني بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: این نمایشگاه یکی از بی‌نقص‌ترین نمایشگاه‌های امسال بود. امسال در 8 نمایشگاه شرکت کردیم که نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از کیفیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی یادآور شد: شرکت کیمیا جاوید زیرمجموعه گروه صنایع گیتی‌پسند است که 5 هزار نمایندگی در سراسر دنیا دارد و 200 دفتر فروش اکنون به ارایه خدمات مشغولند و در شهرهای تبریز، مشهد، تهران و اصفهان فعالیت این شرکت قابل توجه است.

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از 28 آذرماه تا یکم دی‌ماه برپا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها