به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب با الگوبرداری آگاهانه از فضای انتخابات، نکاتی را به مدیران کسب و کار یادآور میشود و با ایجاد نگرانی مثبت، به آنها میآموزد که همواره ناراضیان مثبتاندیش باشند و بدانند تنها یک راه در رقابت کسب و کار وجود دارد و آن پیشروی و تهاجم است.
کتاب «بازاریابی یورشی» با عنوان فرعی «از قدرت استراتژی تهاجمی، برای نیل به اهدافتان استفاده کنید» در 9 فصل تنظیم شدهاست. عناوین هر یک از این فصول به ترتیب «مدل مبارزه انتخاباتی را بپذیرید»، «کار قابل انجام را انجام بده»، «حرکت دادنیها را حرکت بده»، «با حالت تهاجمی بازی کنید»، « از درون به بیرون ارتباط برقرار کنید»، «واقعیت را فراموش کنید، تصورات فرمانروایی میکنند»، «جزییات را جمع کنید»، «با بحران مانند فرایند استاندارد عملیاتی رفتار کنید» و «شورشیهای با انگیزه» هستند.
در پیشگفتار کتاب به قلم پرویز درگی آمدهاست: «لازم است مدیران ارشد، استراتژیستهای تهاجمی باشند و مواظبت کنند که همواره رفتار سازمانهای تهاجمی در سراسر سازمان جاری باشد و با نگرش جامعیتنگری در کل تیم سازمان همانند کارکنان ستاد انتخاباتی باشند که میدانند در فردای انتخابات اگر برنده نشده باشند، هیچ مدالی به آنها تعلق نمیگیرد و بدین رو، به کارگیری بازاریابی یورشی تنها چاره موفقیت است».
کتاب حاضر به مدیران ارشد بازار نشان میدهد که چگونه رفتار تهاجمی را که امروزه در موفقترین و رقابتیترین سازمانها و افراد دیده میشود، دریابند، برنامه استراتژیک تهاجمی و اجرای آن را در تمام جنبههای فعالیت و ارتباطات سازمان خود گسترش دهند، روح نوآوری در سازمان خود بسازند که آنها را نه تنها به توسعه محصولات جدید برساند، بلکه در همه زمینههای فعالیتهایشان، به ایجاد دیدگاهی متفاوت و جدید منجر شود.
کتاب «بازاریابی یورشی» از دیوید موری و اسکات میلر با ترجمه علیرضا سالمی نجف آبادی با شمارگان یکهزار و یکصد نسخه، به قیمت 14هزار تومان و در 272 صفحه از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و در اختیار علاقهمندان قرار گرفتهاست.
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
نظر شما